fredag 27. april 2007

Grattis...

... kort, i kjent stil. Har liksom kommet inn i et spor nå med kortlaginga, men så liker jeg å lage disse kortene da... Skal levere en del kort på jobben til mamma, og da går det jo ikke an å være nyskapende hele tida! Men litt variert kanskje...

Dette kortet lagde jeg for ei god stund siden, og det kan jeg godt se på malinga. Var ganske forsiktig med distressene i starten, bare duse farger..

Men er veldig glad i dette hÄngler og stÄngler stempelet, kanskje spesielt siden det ikke er vinger på denne jenta... Er ikke så englete av meg, og det er jo litt jobb å klippe de vingene bort hver gang. Så at det var tilda-motiv uten vinger i den nye utgivelsen til helga, og får håpe det er noen i klubbpakken også... den skulle vel komme nå i mai... håper jeg


Ingen kommentarer: