fredag 8. februar 2008

Bestillingskort

Svigermor har bestilt tre kort, som skal være med henne til Danmark.
Det skulle være to bryllupskort og ett babykort til gutt.

Her er det første bryllupskortet, hvor jeg har brukt av de siste hÄnglarna. Prikkete papir i elfenben og gull fra Panduro, og hjertene er et silkebånd som jeg har limt rundt kanten. Baksiden

Skrev på navnet mitt nederst på kortet... hadde tenkt å få plass til hele bloggadressen min, så jeg må nok lime over med en annen navnelapp senere.

2 kommentarer:

Aud sa...

Åhhh, så nydelig det ble!!!
Det stemplet passer jo kjempefint til bryllupskort! Nydelige farger du har brukt!

Unknown sa...

Hei Tove!

Wow så masse nydelige kort du har laga sidan sist eg var innom! Nydelige varme farger som alltid, og lekkert fargelagt!
Det H&S stempelet passer jo flott til bryllaupskort, har ikkje tenkt på det før...hmm...må prøvast!
Ha en flott søndag!

klem,
Jorunn