torsdag 21. august 2008

Ferie-oppdatering!

Har det kjempeflott på ferie... det kan jo virke litt mistenksomt å sitte på nettet når man er på ferie med familien, men akkurat nå sover de alle tre... ☺

Har fått flere koselige awarder mens jeg har vært på ferie, men jeg kan jo starte med å vise denne.....

Jeg har fått den av Lene og Lillemor, tusen takk, det var veldig hyggelig av dere ♥, og jeg skal sende den videre når jeg kommer hjem fra ferie... det er ikke akkurat den raskeste linja jeg har å bla med her... det tar sin tid ja!
Jeg får gjøre som gutta mine, finne senga jeg også.... God natt!!♥!!

4 kommentarer:

Aud sa...

Så koselig å lese en hilsen fra deg!
Gleder meg til å se nye kort fra deg når du kommer hjem etter den fine ferien!
Kos dere videre! KLem!

Anonym sa...

Hej! Du har en award hos mig. Du är en stor inspirationskälla.

Heidi sa...

Bare innom med en klem

Nattakos fra
Heidi

Laila sa...

Vil bare si hallo... Åsså at jeg likte det blå valmue-kortet ditt... kjempefint! stoor klem fra Laila