søndag 19. september 2010

Flere kort

Fant ut at jeg hadde et par kort som jeg ikke hadde lagt ut.
Det første er veldig inspirert av Scrapgirl-Magnolia sitt siste kort, det vil dere skjønne dersom dere kikker inn til henne... Har prøvd å bruke litt mere farge når jeg maler i det siste, har hatt en tendens til å bli litt vell duse motivene mine.
Stemplene er fra Magnolia, og teksten fra Lagybug and Friend

Så et kjent bilde fra mine kort....Det er ikke alt for mange guttebilder å finne på nettet, så jeg får bruke de jeg har godt.Om det er noen som har noen linker de vil dele med guttebilder, så sier jeg ikke nei takk... ;)

Da er det bare å forberede seg på ei ny arbeidsuke....

1 kommentar:

Trine sa...

God kveld! Tok en bloggerunde jeg...
Kjempefine kort! Liker godt blått og brunt. Du er flink til å farge! Jeg hiver meg på å ønsker meg linker til guttebilder jeg også. Det er liksom litt lite guttegreier......
Ha ei fin uke!