fredag 15. oktober 2010

Bryllupskort

Ikke det at jeg kjenner noen som skal gifte seg, men måtte bare lage et bryllupskort med det nye stempelet mitt fra Lili Of The Valley...
Trodde egentlig at motivet var større da jeg kjøpte det, men er glad det ikke var det... da hadde det tatt hele kortet. Må jo ha litt plass til stæsj også!

Masse roser fra blant annet Kort og Godt, tekststempler og mønsterark fra Ladybug and Friends, og metallhjørne fra Korthobby Som er malt hvitt med Dabber acrylmaling. Tagen jeg har brukt hang på et kjøkkenhåndkle som jeg kjøpte hos en lokal interiørbutikk, Låvebutikken.

3 kommentarer:

lene´s hobby å sånn sa...

Nydelige stempel du har fått deg! Og kjempefine kort!!! Har også fått kjøpt meg stempel derifra men har ikke vært i form til å lage noe enda :) Stor fredags klem! Og god helg!

Aud sa...

Så herlige LOTV kort du har laget! Supersøte og fine disse stemplene!♥

Klem,
Aud

Pia sa...

wauuuuw hvor er det et flot kort, sødt motiv og så flot pyntet. Du må have en god weekend