fredag 28. januar 2011

En søt Tilda

Et ordentlig rosa kort ble det, med roser og halvperler...
Motivet fra Magnola fikk jeg stemplet opp på treffet som var i september, og rammen rundt er Silhouette. Bakgrunnsarket har også noen swirler fra Stempelglede på seg.
Så er jeg ikke ferdig med hjerte-kortene mine heller da... Scannet litt skjevt dette kortet, det så jeg ikke før jeg var ferdig, så da fikk det bare bli sånn!
Blomster og roser er stort sett fra Kort og Godt, "blondekanten" er Silhouetten og ellers er det alskens clear-stamps på bakgrunnen.Da er det fredagskveld! De to eldste er hos besteforeldre, så det blir ei litt stille helg, hvis ikke minstemann har andre planer da ;)
Ha ei flott helg! Tove

1 kommentar:

Hildegunn sa...

Nydelige kort du har laget! Tildaen er såååå søt!

Ønsker deg en flott helg!
Klem