torsdag 24. november 2011

Litt hekling igjen... til salgs!

Alltid kjekt med noen små enkle "ta-med" håndarbeid, og min favoritt i det siste har vært denne heklenål-mappen, som egentlig det er litt arbeid med, men siden den ikke er så stor så er den super å ta med seg.   (Om du kunne tenke deg en selv, se nederst i innlegget!!)

SOLGT
Denne er laget i bomullsgarn i tre farger; rosa beige og hvit.
 Det er 10 plasser til heklenålene, men det går flere i hver lomme av de minste nålene.
Denne er laget i ullgarn; nesten hvit utvendig og mørk grå utvendig.
 Alle har knappe-lukking, siden er så enkelt å lage knappehull med hekling :)

 Så er det en i bomullsgarn igjen... Hvit og lyseblå.
Fant oppskrift på dette fine hjertet på nettet, det er ikke festet fast ennå, men jeg syns det passet godt.
 Har heklet lik blondekant på alle, så jeg må kanskje finne meg et annet mønster på heklekant for å variere.
Har fått laget gaver til mange av mine håndarbeids-venninner med disse mappene, men vurderer å lage noen for salg også.
Om du som kikker innom kunne tenke deg en til deg selv, eller som gave, så send meg en mail så får du høre fra meg. Min mail adresse er tovely@hotmail.com  og prisen vil bli 200,- pluss frakt.
OBS! Prisen er kun for mappen uten heklenåler

Tove

3 kommentarer:

Heidi sa...

Disse er bare så utrolig fine Tove ♥
Kan jeg spørre hvor du har fått tak i de utrolig lekre helklenålene?

Klem klem

Pia sa...

super flot hæklearbejde
knus Pia

Heidi sa...

Hei Tove
Håper du fikk mailen min?

Klem klem