tirsdag 13. mars 2012

Kan det kalles fargerikt...? (for meg å være så)

Her kommer et kort jeg startet med fargekombinasjonene til en utfordring som ville se grønn, aqua og rosa. Men med syke barn og litt ute av formen selv også, så ble det ikke ferdig i tide.
Så da fikk jeg bare kose meg med å sette det sammen i går kveld.
 Bildet går mer i retro stil, men resten er både shabby og vintage, dersom jeg ikke har blingsa helt.
Mønsterark fra Melissa Frances, halvperler fra Kort og Godt og osteklut og blonder fra mitt eget stæsj.
 Tagen har stempel fra Stempelglede
En slags "åpen konvolutt" ble skjært ut med silhouetten og jeg brukte hvit seam binding til å knyte dem sammen. Knapp fra Ebay...
Etterpå ble alt sydd sammen med symaskina.
Tenkte jeg skulle delta i disse utfordringene med kortet...
Papertake weekly  der Anything goes
Card and scrap som skal ha med sløyfer
Papirdokkene med Til damene
Kort O Mania med Vintage
Nordsalten som vil se søm
Ha en fortsatt fin dag!
Tove

5 kommentarer:

Dorthe sa...

Det var da et utroligt sødt billede du har fundet til dit smukke kort. Tusind Tak for du deltager i udfordringen hos Card and Scrap.

Heidi sa...

Utrolig skjønt kort ♥ med et fantastisk hærlig bilde på. Nydelige detaljer også.

Håper formen er bedre hos både deg og ungene

Klem klem

Gry-Heidi sa...

Et kjempeflott kort og motivet var helt skjønt :)
Takk for at du deltar hos Papirdokkene:)

Klem, Gry-Heidi

Fargetreff sa...

Nydelig kort i nydelige farger, og et fint oppsett:)

Takk for ditt bidrag til Papirdokkene

Smil fra Anne:)

Karina Bunkenborg sa...

Skøn baby og smukt kort med flotte detaljer. Tak fordi du deltager hos Kort O mania!
vh Karina