onsdag 30. mai 2012

Knappetag...

Fant frem et gammel knappeark her om dagen, det har ligget i sakene mine veldig lenge...
Men nå var det på tide å bruke det syns jeg, så jeg har laget noen tager av arket.
Bildet har jeg kjøpt hos denne etsy-butikken til Iralamija. Hun har masse fine klippeark til salgs.(Nedlasting til egen printing) Tråsnelle-button fra samme sted. Seambinding er farget blå med Distress fargene Weathered wood og Tumbeled glass.
 Har stemplet fingerbølle og søm-tekst fra et stempelset fra Mirkwood som heter Sewing..
Baksiden har ark fra Melissa Frances, stemplet rundt kanten med Stempelglede sitt sett Vintage Garden, blomster fra Kort og Godt og swirl-stempel fra Magnolia. Blomstene fikk bli på baksiden, ellers så er det så vanskelig å skrive... :) Har en enkel hampe-løkke for å feste tagen.
Jeg vil delta i denne utfordringen:
The Shabby Tea rooms utfordring #116 : Color me pretty, hvor jeg må ha med rosa, blått, krem/hvitt, stoff (seambinding) og blomst.
Ha en fin dag!
Tove

1 kommentar:

Hilde sa...

Nydelig tag!!!!! den var vakker!

hilde