onsdag 20. juni 2012

Time Flies- fuglekort

Her kommer det første fugle kortet av noen jeg har laget, og holder på med fortsatt...
Mønsterarket er fra Pion Design, men det ble ikke så mye av det som ble visende.
 Sommerfuglene er fra TH sitt stempelsett Attic Treasures.
De ble stemplet med Walnut Stain på et svakt beige ark og distressed i kantene og svertet med samme stempelpute. Filmstripen er også TH, mens fuglen og reklamen er fra The Graphic Fairy 
Så måtte jeg zooome inn litt på min nyeste ervervelse..
Fikk noen stempler fra Vilda Stamps i posten her om dagen, og dette er et av dem... Time Flies.. Det er jo bare så  nydelig.
Litt Crackle Paint, Picet Fence her og der og symaskin-søm rundt panelene..Seambinding farget med Wathered Wood og gamle knapper.
Det var det hele.

Jeg vil delta i disse utfordringene med kortet:
Papertake Weekly: Bingo  Button- Free(ribbon)- Punch(at the top of the tag)
Scrapperiket :: Vintage
Ha en fin-fin onsdag!
Klem Tove

2 kommentarer:

Filharmonica sa...

Lekkert kort :-) Takk for at du deltar i utfordringen til Scrapperiket, og lykke til! DT Heidi

Unni A sa...

Så stilig!
Jeg har lagt meg til som følger av bloggen din og gleder meg til å følge med her framover. Du er kjempeflink!