søndag 6. februar 2011

Lommebok kort

Har laget noen kort som ser ut som lommebøker.
Jeg fant malen til denne inne hos StampARTic og det finnes vel utallige variasjoner av dem kan jeg tenke meg.. Først en ensfarget i bruntoner... Skulle ha spandert en søm med symaskina ser jeg, men man lærer jo litt av de første man prøver seg på.
Inni har jeg stemplet tekst fra Kort og Godt, og satt inn et par "kreditkort".

Så et i grå/lilla mønsterpapir. Lokket holdes på plass av magneter som er satt på før mønsterpapiret, slik at de ikke vises, og de ikke blir så alt for sterke så de sliter av papiret.
Her ble det også tekst fra Kort og Godt
Inni skal jeg lage et enkelt kort i hver av dem, slik at det er litt plass å skrive på...
Har laget noen i gavekort størrelse også, men de må dekoreres litt først...
Tove




1 kommentar:

lene´s hobby å sånn sa...

Stilig Tove!!!! Skal si du er produktiv for tiden!! Har du fått deg et sovebarn;))) Godt å se at du koser deg iallefall!! De ble kjempefine!