mandag 14. mars 2011

Silhouette kort

Malen til dette kortet ble lagt ut på webshopen til Silhouette Studio forrige uke, og jeg syns den var så fin!
Så da fikk jeg endelig brukt et av motivene som ble malt i vinterferien. Så utrolig fin størrelse på dette Tilda motivet, litt mindre enn mange andre jeg har. Malt med distresser selvfølgelig. Rammen er ark fra årets Panduro-nyheter... Kjøpte hele boka med ark, for det var mange fine. Jeg har også laget min egen verson av Tim Holtz sin grunge figurer. Denne franske liljen som jeg har brukt som lukkemekanisme er skjært ut med Silhouetten, grunge-paper er egentlig en del for tykt, men jeg klarte å skjære gjennom dem med litt juks og triks... ;)
Så jeg skal prøve meg frem med flere figurer med grunge paper, for det var et morsomt materiale å jobbe med..
Tekststempelet er Ladybug and Friends og motivet er stemplet rundt med Stempelgledes stempler.
I morgen skal gutta på skitur med skolen, så jeg får finne frem litt utstyr før jeg legger meg..
Ha det bra! Tove

1 kommentar:

Heidi sa...

Åååå så nydelig dette kortet var Tove. Elsker fargene og hvordan du har malt motivet-lekkert lekkert.

Klem klem