søndag 6. mars 2011

Tilbake til Magnolia

Så et kort med disse to søtingene på.... Stemplene er som vanlig malt med distressink og kantene er svertet med Walnut Stain. Stempelglede stempler rundt kantene, samt noen fra Tattered Angels på bakgrunnen. Blomstene er vel mest fra Kort og Godt, mens bladene er Quickutz... Har faktisk tatt frem QK-tangen min og bladene fikk også en runde med Goosebumps-sirkler for litt struktur.
Et par charms ble satt på, og tagen er egentlig fra noen kleskjøp, men den fikk litt akrylmaling i kantene og passet veldig godt til kortlaging syns jeg.

Siste dag av vinterferien, og for en deilig ferie!
Kommer hjem med masse nymalte Magnoliamotiver i bagasjen, så når det blir tid så skal jeg lage noen kort igjen.
Tove

3 kommentarer:

Heidi sa...

Så lekkert dette kortet var min venn - og jeg gleder meg til å se alt det andre du har malt. Jeg har stadig håp om å få malt opp litt motiver, men dagene løper alltid fra meg!
Skulle tatt meg litt mer tid til tross for masse studier, for hva er vel mer avslappende enn å sitte og male litt???

Ha en fin søndag

Klem klem

Line A sa...

Nydelig vintage-kort, og kjempesøte Magnoila'er på :)

Petra/Paradise sa...

åååh!! Nu blev jag tusan KÄR!!!
Vilket kort du gjort! Jisses så fint!!
Älskar färgerna och dekorationerna!
SÅ himla fint!! <3

Tack för inspirationen! :D

KRAM Petra