mandag 11. april 2011

Nok et guttekort

Et velbrukt bilde på kortene mine dette, men jeg syns det er veldig fint... det var det med å få tak i guttebilder som man liker da.


Er inne i en vintage-periode.... Oppsettet er likt som i de to forrige innleggene.

Klokka er fra Korthobby og har blitt hvit med dabber, limt på en trespole sammen med naturbast. Blonde fra Låvebutikken og bånd fra Kort og godt.
Har brukt stempler fra Tattered Angels og Stempelglede på bakgrunnspapiret, som er mønsterark fra Panduro. Bildet har fått hvit dabber i kantene, mens papirene er svertet med Walnut Stain og sydd med symaskin.

Så fikk jeg endelig laget rmmer rundt bildene mine jeg også! Jeg hadde jo innstalert PhotoScape for ei stund og når jeg begynte å kikke litt der så hadde jeg jo det jeg trengte.


Tove


2 kommentarer:

Jorunn sa...

Så fint guttekort, de er ikke det enkleste å lage! Likte papirene og bildet, og du har mange fine detaljer :)

Heidi sa...

Å dette var knallfint!!!!
Jeg har sagt det før, men sier det igjen-digger stilen din :) Og den klokka var virkelig prikken over det hele liksom. Det ble utrolig fint.

Klem klem