søndag 22. mai 2011

LOVE

Så ble det et kort i grønnlig tone med ark fra Inkido.Bildet har jeg funnet på nettet, husker dessverre ikke hvor... Printet det ut på sketch-papir fra Nille, det ble veldig bra.Har brukt litt forskjellige clear-stamps, blant annet fra Tattered Angels.


Bokstavene LOVE printet jeg og skjærte ut med Silhouetten, fonten heter LD Royal Quiet Boxed. Limte papir på en metallramme fra Korthobby, satte på bokstavene og dekket hele området med Crakcle Accents. Når den tørker ser den virkelig gammel ut!


De store blomstene har jeg laget selv, med en enkel fremgangsmåte vist her hos StampARTic. Bak den ene blomsten stikker det frem litt av en klokke som er printet ut og påført Crakcle Accents den også.Hjørnepynt fra Panduro og fugl fra Silhouette.


Skal se om jeg ikke får kost meg litt i hobbykroken i dag også... været er grått og trist og ungene koser seg inne i dag. Tove

Ingen kommentarer: