torsdag 26. mai 2011

Takkekort

Fargerikt takkekort!
Det blomstrete mønsterarket begynner å bli noen år nå, men jeg har fortsatt noen ark igjen... syns det er kjempefint jeg.
Kortet er skjært ut med Silhouetten, det samme gjelder bokstavene.
Et par blonder og en del blomster, det var vel det hele!
Den store blå blomsten har jeg laget selv av Retro-puncher, toturialen fant jeg på stampARTic, og jeg lager stadig flere av dem... Bruker Glimmer Mist istedet for vann, det blir så flott glans av det. Creme de Cocoa heter den jeg bruker og den har en slags perlemor/gull glans i seg.
Snart helg folkens!
Tove

2 kommentarer:

Jorunn sa...

Nyydelig! Kjempefine farger og detaljer :) Blomsten du har laget er bare lekker!

Linda S. L sa...

dette likte jeg kjempte godt! flotte farger :D
klem
Linda S. L