fredag 26. august 2011

Et glemt kort

Satt og rydda litt inne på datan, og fant dette kortet som jeg ikke hadde lagt ut....
Lagde det en gang i februar, ser det på stilen., da jeg var inne i en "svampe distress ink rundt motivet"-periode :)
Motivet er jo Magnolia, og det er en litt stempler fra Stempelglede der også på bakgrunnen.
Hjertet ble kjøpt på Lillestrøm-messen, det året jeg var der en gang i tiden, blomsterer i litt mix, og blonden av ukjent opprinnelse... Hjørnene er fra Silhouetten.
Holder på å ta opp igjen denne bakgrunns-teknikken, det var vel derfor jeg bladde rundt i "arkivet" ;), så mine gamle Magnoliaer skal få lufte seg litt.
~Tove~

2 kommentarer:

Pia sa...

så nydeligt kort i så flotte farver og sødt motiv
knus pia

Heidi sa...

Kjempekoselig kort Tove. Det er så fin med slike sarte farger. Lite veldig godt det fine hjertet ♥

Klemmer fra
Heidi