søndag 7. august 2011

Sarte farger

Jeg har blitt helt avhengig av symaskina når jeg lager kort for tida... syns det gir en herlig effekt.
Skal på scrappetreff i september, og er redd jeg må pakke med symaskina også (sammen med alt det andre man bare "må" ha med) for ellers så blir det jo ikke noe gøy ;)

Har brukt mønsterark og pynt fra Melissa Frances, mens flaggene er skjært ut med Silhouetten. Blondekanten med silkebånd, og filthjertetkjøpte jeg hos Magnolia i sommer, og stempelteksten kom med sommer-kittet deres tidligere i år. Lite stempling på kortene mine for tida, men jeg bruker i hvert fall distress ink i kantene... ;) Nå er halga straks over, men ha en flott start på neste uke da!


Tove

3 kommentarer:

♥Gry sa...

Hei!

Så mye fint du lager - takk for at du deler <3

klem

Cathrine sa...

Hei Tove!
Kjempe flott blogg du har!
Jeg har også blitt 100% avhengig av min symaskin når jeg lager kort. Er en nydelig detalje!

Jeg legger meg til som følger i bloggern din, jeg! :)

Hilsen Cathrine

Pia sa...

super nydeligt kort, flot med bannerne og søde farver
knus Pia