søndag 30. mars 2008

Award


Jeg har fått en pris, tusen takk til Heidi som gav den til meg. Nå må jeg selv nominere 5 andre blogger som jeg synes fortjener en "Award". Det er ikke lett å velge med så mange flotte blogger på favorittlista!
Men jeg måtte jo velge, så her kommer 5 som jeg er innom veldig ofte:

Turid Mari
Jorunn
Petra
Aud
Laila



I won an award, thanks a lot to Heidi who gave it to me :)
I had to award 5 other blogs that I think deserve the award. It is hard to choose among all of my favorites, but abowe you find links to the girls I passed the award to. Check them out!


To my winners there are 5 rules attached to this and they are :
1) You have to pick 5 blogs who deserve this award for their creativity, design, interesting material and also contibutes to the blogging community no mater what language.
2) Each award has to have the name of the author and also a link to the blog to be visit by everyone.
3) Each award winner has to show the award and putt the name and the link to the blog that has given her or him award itself.
4) Award winner and the one who has given the prize have to show the link of "arte y pico" blog so everyone will know the origin of this award.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Så en annen en som jeg fikk av Marit
Ser ingen grunn til å bytte ut noen av de forrige jeg linket til... De får denne også!

Turid Mari - Jorunn - Petra - Aud - Laila

Awarded parties must nominate five people who have not received the award.The blogs that receive the award must serve some purpose. Awarded parties must post the award banner on their site. The banner must remain linked to the above linked site.

Så var det å begrunne valgene sine da... det er jo ikke vanskelig!

Turid Mari har utrolig flotte farger i kortene sine, og jeg går ofte inn til henne for å få inspirasjon i fargevalg. Hun er mye tøffere enn meg med farger og bruker hele skalaen... det kan vi vel alle lære litt av.

Jorunn har inponert meg i sin fargelegging av motivene. Vi bruker hver vår teknikk, men likevell går jeg til bloggen hennes og ser på skyggelegging og fargevalg. Dessuten så er det mange flotte opplegg som gjør kortet stilrent og helt enkelt flott!

Petra er jo en mester med akvarell! Har hatt den fornøyelsen å se henne jobbe med malingen "live" og det var lærerikt selv om jeg bruker distress ink. Hun brukte mye tid på hvert motiv og er ei jente som virkelig består tålmodighetsprøven! Dessuten er bloggen hennes full av de vakreste kort som jeg bare må inn og kikke på.

Aud var en de første bloggene jeg oppdaget. Utenom å være en kreativ stempeldesigner, så har hun en av de flotteste bloggene jeg vet om. Hun oppdaterer med nye kreasjoner veldig ofte, noe som gjør at jeg må innom hver dag for ikke å gå glipp av noe. Dessuten så er hun rå på alltid å ha det siste som er kommet av stempler og stæsj... Har ikke møtt deg "på ekte" ennå, men lengden mellom oss er ikke umulig stor, så håper å treffe deg en gang!

Felles for disse fire er at jeg aldri har snakket med eller sett noen av dem, jeg bare tyvtitter på deres kreative evner!

Men Laila derimot er min egen lillesøster, og hva kan vel være en bedre grunn til å kikke inn i bloggen hennes for min del! I tillegg så bor vi en 3-timers reise fra hverandre, og fra å se hennes flotte kort gjennom web-kamera er jeg veldig glad for at hun ordna seg en blogg ;)Hun har alltid vært veldig kreativ, og laget kort leeenge før hun ble introdusert for stempler. Bloggen hennes er fortsatt veldig ny, men allerede er det mye flott inspirasjon å hente!

Dere får bare sjekke opp disse da!!!

1 kommentar:

Aud sa...

Oj, tusen takk for den flotte prisen og de go'e ordene, Tove!♥
Skulle nesten sendt den tlbake til deg, for jeg trives så godt i bloggen din, du er en stor inspirasjonskilde for meg med alle de nydelige kortene du lager!♥