søndag 30. mars 2008

En liten oppdatering

Midt oppi en kjempekoselig hobbyhelg tenkte jeg det var greit å oppdatere litt...


Denne Tilda i Paris er kjempeflott, så det måtte bli et med henne... Billett og serviett har jeg fått i posten fra Aud (tusen takk kjære deg) og tagen har jeg printet ut fra bloggen hennes... Ellers så vet vel dere som har vært på treff før at det ikke alltid er så mange ting som blir laget, men det blir mye inspirasjon og prating. Men hyggelig er det! Nå skal jeg ordne meg og dra dit igjen... Ha en god dag :)


10 kommentarer:

Nikki Fairbairn sa...

Your cards are all so beautiful and have such wonderful detail. I loved looking at your blog. Nikki x

Turid Mari sa...

Nyydelig, Tove!!
Elske heklinga rundt den lille fugeln :) Syns det va så søøtt :)
Nydelige farga, som alltid!!

Stor klem fra Turid.

Heidi sa...

Nydelig som alltid. Det stempelet var bare så søtt. Sukk, jeg tror jeg må bestille noen nye snart ja. Lenge siden jeg handlet Magnolia stempler nå og ønskelisten begynner å bli ganske lang!

Klem

Marit sa...

Helt nydelig Tove. Så utrolig samstemte farger. Heldig er de som får slike kort i posten :)

Jeg har gitt deg en award i bloggen min :)

Moia sa...

Så fine kort du har laget. Elsker de hekleblomstene dine, de er superfine. Her må jeg nok titte innom igjen. Takk for inspirasjonen Klemz fra Moia

Maya sa...

Så nydelig kortet var...nå fikk jeg en god ide hvordan jeg kan bruke en sånn blondeduk som jeg gikk en haug av i posten her forleden dag :-)

marita sa...

Så mye fint du lager Tove:-) Tilda i Paris landa i postkassa mi her en dag også,må prøve å få laget noen kort med henne snart. Tusen takk for all inspirasjon.

Aud sa...

Så utrolig herlig det ble!♥♥♥
Gøy å se at du brukte både, billett, srviett og tag! =D

Høres kjent ut det der med at treff ikke er det mest produktive man er med på, men du og du så artig det er! Å være sammen med likesinnede, ha det skøy og dele idéer og inspireres av hverandre! =D
Neste helg er det min tur til å dra på treff! Yesss! =D

Anonym sa...

Flott som alltid, og så mange detaljer denne gang.

Unni sa...

Herlig kort og fint oppsett, likte veldig godt heklet blomst rundt papirsirkel, god ide:)
Unni