mandag 31. mars 2008

Da er stempelhelga over

Det har vært utrolig gøy å være med på denne helga, det tror jeg alle som var innom var enige i. Og nå ser det ut til at det kan bli arrangert flere... en suksess må jo gjentas!
Fikk ikke laget mange kortene, det er jeg for pratesjuk til, men ett par-tre stykker ble det jo.
Her har jeg brukt ett av de Magnoliastemplene som kom i vinter nå. Fikk ett mønsterark fra søstra mi, og utfordret meg selv til å male med grønnfarger. Swirlene er et clearstamp-sett jeg kjøpt fra Scrappegleder som hadde en liten stand på treffet, så de måtte jo prøves ut. Ellers så er det nok en hekleblomst... liker dem sååå godt. Blomsten er også fra Magnolia.
Eller så tenkte jeg at jeg kunne føye til ett sånn "ideen var go´kort". Kjøpte denne dien til cuttelbug for ei stund siden, og siden jeg ikke eier en sånn grønn en, så fikk jeg stanset ut noen nå i helga av hjelpsomme hobbydamer. Så for meg at "Du er helt konge" skulle bli et kult kort... men det ble det altså ikke....
Men ideen var go!!!

7 kommentarer:

Heidi sa...

Flotte resultater etter helgen ser jeg. Disse var jo bare så skjønne da og jeg synes konge kortet var kjempestilig jeg. Og du - du kan trygt fortsette å male med grønt for det var bare nydelig.
Høres ut som om dere har hatt ei trivelig helg ja.

Klem fra Heidi

Aud sa...

Helt nydelige kort!♥ Og jeg syntes konge-kortet ble superfint! =D

Godt å høre at dere skal ha flere treff, det er så godt å være sammen med andre som er like lidenskapelig opptatt av stempler og papir - utrolig nok så er det ikke alle som fatter hvor herlig denne hobbyen er...! ;o)

Turid Mari sa...

Tuuusen takk før award og gode ord!! Hadde det vært lov så hadde du fått den rett tilbake!! Finn masse inspirasjon her inne :)
De to kortan ovenfør her va heilt nydelig!!

Stor klem fra Turid.

Lene sa...

Så lekkre kort. Det er en fryd å titte innom her altså, og så gjør det seg bra med heklede blomster! Du har ikke en oppskrift på disse blomstene vel ;)

Unknown sa...

Hei Tove!!

Tusen takk for to koselige awarder!! *klem*
Så utrulig snilt av deg! ♥

Og så var det komt 3 nyyydelige kort bloggen din siden siste eg var innom! Wow, var det første eg tenkte når eg såg dei! Så utrulig flott fargelagt og nydelige samstemte farger og dei heklablomstrene dine er jo berre så herlige!♥♥♥
Helt Konge kortet var jo berre så stiligt!! Skjønner ikkje at du er misfornøgd med det???!

Alltid så inspirerande å besøke bloggen din!

Klem,
Jorunn

Hanne sa...

Nydelige resultater av helgen! Takk for titten.

nattaklem fra Hanne:)

Lakrisstang sa...

Så lekre kort du har laget!!!♥
Nydelige farger. Tusen takk for titten!
Bente