torsdag 30. august 2012

Blogger-tips og glemte kort...

Jeg fant et kjempenyttig tips i en blogg for ei stund siden, som jeg tenkte jeg skulle dele....
Mulig det er bare jeg som ikke visste dette, men om du legger til /view/snapshot til blogger-adressen du skal kikke inn hos så får du opp ei side med bare bildene fra bloggen!
Syns dette er kjempenyttig dersom jeg leter etter inspirasjon hos noen som kanskje det tar lang tid å laste ned nye sider osv.
Viser adressen min som eksempel:
Når du kommer inn på denne siden så er det alternativer til forskjellige måter å se blogger-bildene på, men jeg likte denne best.

Så noen kort:
Ryddet litt i bildene på pc´n og fant noen kort som ikke ble lagt ut her..
Hadde et kort med samme layout og pynt men annet stempel tidligere i vår.
Og et i rosa...
Nå er det bare ei uke igjen så er det scrappetreff på Rensvik!!!
Gleder meg :)
Klem Tove

3 kommentarer:

Unni A sa...

Så smart tips! Kjempesøte kort. Har du heklet hjertene selv? Så søte de var :)
klem Unni

Heidi sa...

Å Tove, disse kortene her var jo bare helt til å spise opp ♥♥♥
Fantastisk søte var de

Klem klem

Karen Elise sa...

Kjempesøte kort! Og takk for tipset!
-Karen Elise-