lørdag 11. august 2012

SMILE

Skulle nesten tro at jeg hadde laget dette kortet for meg selv, for jeg er veldig fornøyd om dagen....
Jeg mottok nemlig min splitter nyeSilhouette CAMEO i går, noe jeg har hatt lyst på lenge... siden den kom ut egentlig. Så nå slipper jeg å klippe i stykker alle arkene for å få de til å passe i Silhouetten.
Men tilbake til kortet.. 
Sjekk denne nydelige saken da!!!!


Jeg har brukt mønsterark fra Melissa Frances, kakeserviett og et flash card som jeg fant i en digi-shop på ebay, iralamija Stor rose fra Kaiser Craft, små fra Kort og Godt og banner skjært ut med den gode gamle Silhouette SD, som nå må vike for en bedre utgave;)
Dette ble et sent lørdagskveld-innlegg... men håndballkampen var så spennende så jeg måtte få den med meg først;)
God kveld videre!
Tove

1 kommentar:

Unni A sa...

Tusen takk for koselig besøk i bloggen min! Prøv deg på et flippex-kort, det er kjempegøy!
Nydelig kort du har laget her!
Gratulerer med ny maskin!