torsdag 10. april 2008

Bryllupsdagene

Har lenge hatt ei liste over bryllupsdagene, fra 1 til 75 år, og mamma ville så gjerne at jeg skulle skrive den av.

Så nå har jeg laget et kort til henne med oversikt over bryllupsdagene. Papir fra Rosso 1931 og alle stemplene er fra Magnolia. Blondekantene inni og utenpå har jeg fått av søstra mi som heklet dem til meg:)

Inni har jeg brukt "albumsidene" fra QK Revolution og skrevet ut på data`n.Selv har jeg og mannen 13 års bryllupsdag til lørdag!!(Hmmm... kniplingsbryllup) Han har overrasket meg med en tur til København, så vi drar i morgen tidlig... Besteforeldre har stilt opp som barnevakter for både barn og hund, så det blir bare å kose seg for oss to`an.... Gleder meg!

Ha ei god helg så lenge da! Jeg håper å treffe på noen spennende papirbutikker når jeg er der (sjokk) Skulle vel ikke være umulig d :)




7 kommentarer:

Heidi sa...

Denne listen har jeg også liggende-den er så koselig.Så nydelig du hadde laget dette og flott heklet bord. Gratulerer med bryllupsdagen som kommer da- slår meg med 4 år gitt :o) Håper dere får en fantastisk tur - kose dere masse.

Stor klem

Turid Mari sa...

Åh! Denna va heilt nydelig!!
Det der bakgrunnstempelet fra magnolia e jo utruli fint da!!!
Skikkelig smart me ei sånn her lista, før det e jo så mange ulike å huske på :)

Håpe at dåkker kose dåkker maaasse ilag på dagen dåkkers og resten av helga!! Spent på å se om du finn nåkka spennanes :)

Stor klem fra Turid.

Laila sa...

Nå blir mamma glad,vettu :) Artig at du har laget så mye inni,for vi satt jo sammen da du dekorerte framsida... Håper dere får en fin tur til Køben!!!
Stooor klem fra Laila

Solveig sa...

Dette var en lur måte og ha det oppskrevet på!
Nydeligt!
Takk for tipset!
Håper dere får en fin tur!

Unknown sa...

Å for eit nydelig "kort" med bryllupsdagslister!
Herlige farger, lekre detaljer og som alltid nydeligt fargelagt!

klem,
Jorunn

Hanne sa...

Oi, så smart!! Broren min har denne lista, og jeg er litt imponert over at han har fulgt den ift bryllupsdagsgaver... Selv har jeg jo ikke kommet så langt med en og samme mann - kan man legge dem sammen, tro? *hihi*

God tur og klem fra Hanne:)

Aud sa...

Helt utrolig nydelig!♥♥♥
Lekkert og kreativt, dette vil nok mamma'n din sette stor pris på!

Håper dere har en super tur til Køben! =D