torsdag 24. april 2008

Nok et kort med tag

Syns de er skikkelig fine disse tagene som lå på bloggen til Aud, så da blir det jo noen kort med dem..:) Har blandet kornåker og by-hus på dette kortet, men det kommer av at det ble satt sammen av ferdigmalte motiver som lå ferdig. Er ute med ungene hele dagen, det er jo så fint vær, så det går jo hardt utover kort-produksjonen.

I morgen drar jeg til Oslo! Det blir et par dager med shopping før vi tar turen til messen på søndag. Tenkte at siden messen er bare to dager så er det vel like mye fint å se på andre dagen også... Hvis det er noen som har vært på Lillestrøm-messa før og ikke anbefaler å vente til dag to, så si ifra da! Planene kan jo endres....

Får si "God Helg" da... hører ikke noe mere fra meg før over helga nå:)


10 kommentarer:

myy ja vilijonkka sa...

jätte söt kort!

Aud sa...

Du lager de herligste kort!♥
Så gøy å se at du likte den tag'en - den passer perfekt på kortene dine! :o)

God tur til Oslo! Kos deg masse!!!

Turid Mari sa...

Herlig kort igjæn, Tove!!
fargan dine e bare så fin!!

Åh! Du e så heldig som ska på messa! Har bestemt mæ før å dra til neste år og glede mæ allerede!!
Sug inn litt inspirasjon før mæ og ;)

Håpe at du får en super tur!!
Klem fra Turid.

Heidi sa...

Nydelig kort Tove - syntes blandingen var helt topp jeg!
Kos deg masse på tur er skikkelig misunnelig altså. Men har allerede planlagt tur neste år. håper du finner masse fint!

Nattaklem fra Heidi

Lene sa...

Nydelig kort!
Heldig du er som skal på messa, blir ingen messe tur på meg i år:(

Nå jeg har vært der har jeg gjerne vært der begge dagene:) Første dagen går til å få litt oversikt og handle ting jeg vet eg MÅ ha, andre dagen er det gjerne mindre folk og og jeg tar meg bedre tid til å titte innom alle standene:)

Kos deg kjempe masse på messe!

Unknown sa...

Nok et vakkert kort, Tove!! Herlige farger og den tag`en er jo berre super!!
Kos deg masse masse på messa!!!

Klem,
Jorunn

Andrea sa...

Oh my god, you make so many wonderful cards!!

xxAndrea

Alison sa...

Stunning card.

Anonym sa...

Nå ble jeg helt stum her. Så utrolig mange nyyyydelige kort du har laget siden sist jeg var innom. Fantastiske motiver, fargevalg og design. Detaljen med fugl osv i den hekla sirkelen var utrolig flott. Ha en fin søndag!

Anonym sa...

Hej, jag kom hit för att kika på dina virkade blommor. De är fantastiskt fina!!
Vilka otroligt vackra kort du gör!! Jag kommer tillbaka!!