fredag 13. juni 2008

Endelig et kort

Det har vært noen travle dager de siste ukene, og at det har vært så fint vær har ikke akkurat lokket meg inn til hobby-pulten det heller. Men det er slutt på fin-været, og til tross for iherdig hekling av bestemorsruter (har laget 61 så langt :) så er det godt å få laget et kort også.

Kanskje ikke typisk sommerkort, men det er ikke akkurat typisk sommer utenfor her nå heller. Trykket har jeg fått av Aud , papir fra Basic Grey og primablomster med rundeller er også brukt. Blondene har jeg kjøpt hos en interiør butikk her i by`n...


14 kommentarer:

Pia sa...

Nej hvor er det et sødt og yndigt kort i søde farver og mange lækre detaljer

Alina sa...

beautiful card you have made , I like how you have coloured the stamp print ! regards from Holland .

Heidi sa...

Kjempesøtt kort Tove! Likte godt fargene og alle detaljene.
Også må jeg si jeg er imponert over alle rutene du har fått heklet da!

Klem fra
Heidi

bibbi sa...

Så koselig kort du har laget - helt nydelige farger! :)

Lillemor sa...

Vilket ljuvligt kort du har gjort! Och så fina mormorsrutor du virkar! Ska bli kul att få se hela resultatet! Kanske ett jobb för mig också...Vi får se!
Lillemor

Gro sa...

Fantastisk flott kort! Hrlig farger, og fin komposisjon!
Du lager mye lekkert.
Klem fra Gro

Aud sa...

Dette ble nydelig!♥ Så herlige farger og lekre detaljer!

Du har virkelig fått dreisen på heklinga - men tenk på alle trådene som skal festes... Jeg har gjort det til en regel at når to ruter er heklet, så skal trådene festes før jeg begynner på en ny rute. Hvis jeg lar alle trådene vente til slutt, blir teppet garantert ikke ferdig. ;o)

Caroline sa...

veldig fint kort! herlige farger og detaljer!

Unknown sa...

Aaaahhh...nydelig kort! Herlige farger og lekre detaljer og som alltid vakkert fargelagt!!

61 ruter er jammen bra det!!! Godt jobba!

Klem,
Jorunn

troll13 sa...

Som det plejer, er det da bare endnu et fantastisk kort fra din hånd. super skønt.

Laila sa...

Takk for hilsnen :)
Fikk nytt modem i posten,og da er vi tilbake i sadelen,vettu;)
Fikk ikke kjøpt de heklekrokene, ho hadde ikke hørt om sånne,engang... Har bare kommet til 23 ruter, men det er jo bedre enn ingen? hihi
har ingen løse tråder å feste,da...
koser oss på verandaen,ikke så mye sol, men deilig temp ute likevel :)
Gleder oss til å se dere om 10 dager!
STOOR klem fra Laila

Marit C sa...

Underbart kort!!
Kika in hos mig så ser du BG-papperet användas på ett annat sätt =)

Kram

Ingveig sa...

Så masse lekkert i bloggen din!
Nydelige detaljer på kortene dine!
Er det noen butikker som har brukbart utvalg av scrappesaker i Kr.sund. Bor ikke så langt unna, og har planer om en tur på Tahiti festival:)

Desirée sa...

Flott kort, og så mange nydelige criss cross kort du har laget!
Lykke til med heklinga! Er lett og koselig sommerjobb, heklet en gang 2 kapper til kjøkkenet og det var arbeid det. Så jeg vet du har litt arbeid foran deg :)